Dynamic Learning & Development with KIMO
KIMO.ai ontwikkelt een intelligent tutoringssysteem dat gebruikers begeleidt in hun online leerproces met behulp van geavanceerde technologieën om engagement en effectiviteit te verbeteren.
Projectdetails
Inleiding
De Learning & Development-industrie heeft behoefte aan nieuwe oplossingen om de betrokkenheid van gebruikers te behouden. Een studie heeft aangetoond dat 7 op de 10 mensen gewoon 'Google' gebruiken om nieuw materiaal te vinden om te studeren en vervolgens alleen lezen wat ze vinden.
Probleemstelling
Bestaande tools voor learning & development die door bedrijven worden gebruikt, hebben een lage effectiviteit en betrokkenheid. Enkele statistieken zijn:
- Slechts ~15% van wat mensen leren, wordt daadwerkelijk overgedragen naar hun werk.
- Slechts ~5,5% van de mensen die beginnen met een online cursus, voltooit de cursus.
Oplossing
KIMO.ai zal de technische en economische haalbaarheid van KIMO onderzoeken. KIMO is een intelligent en vriendelijk tutoringsysteem dat gebruikers begeleidt door een betere (online) leerervaring. Dit gebeurt op basis van:
- Geavanceerde machine learning-modellen
- Clustering- en filtermodellen
- Computer vision
- Natural language processing-technologieën
Dit wordt toegepast op zowel de gebruikerskant als de inhoudskant.
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2020 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- Kimo B.V.penvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
CodeSkillz – Studievoortgang bijhouden met Learning AnalyticsCodeSkillz ontwikkelt een prototype voor een dynamisch docentendashboard dat voortgangsmonitoring van leerlingen mogelijk maakt, gericht op formatief leren en co-creatie met docenten. | Mkb-innovati... | € 15.936 | 2020 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek Learning Journey B&B MarktEduHint ontwikkelt een innovatieve, gepersonaliseerde Learning Journey voor de B2B-markt, gericht op levenslang leren, om de effectiviteit van online training te verbeteren en de haalbaarheid te onderzoeken. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Self-learning algoritme ter bevordering van het onderwijsTaal & Digitaal B.V. onderzoekt de haalbaarheid van een self-learning algoritme voor gepersonaliseerd leren, om docenten te ontlasten en afstandsonderwijs te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek Interactief Taal LerenEduHint onderzoekt de haalbaarheid van een innovatief platform voor interactief taalonderwijs met slimme algoritmen en AI, gericht op het verbeteren van leerrendement en het nemen van een go/no go besluit. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek Predictive Personalized Learning ModuleMr. Chadd ontwikkelt een online platform dat leerlingen en coaches matcht, gericht op het verbeteren van gebruikersbinding en leereffect door gepersonaliseerde vervolgvragen en kennisinventarisatie. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
CodeSkillz – Studievoortgang bijhouden met Learning Analytics
CodeSkillz ontwikkelt een prototype voor een dynamisch docentendashboard dat voortgangsmonitoring van leerlingen mogelijk maakt, gericht op formatief leren en co-creatie met docenten.
Haalbaarheidsonderzoek Learning Journey B&B Markt
EduHint ontwikkelt een innovatieve, gepersonaliseerde Learning Journey voor de B2B-markt, gericht op levenslang leren, om de effectiviteit van online training te verbeteren en de haalbaarheid te onderzoeken.
Self-learning algoritme ter bevordering van het onderwijs
Taal & Digitaal B.V. onderzoekt de haalbaarheid van een self-learning algoritme voor gepersonaliseerd leren, om docenten te ontlasten en afstandsonderwijs te verbeteren.
Haalbaarheidsonderzoek Interactief Taal Leren
EduHint onderzoekt de haalbaarheid van een innovatief platform voor interactief taalonderwijs met slimme algoritmen en AI, gericht op het verbeteren van leerrendement en het nemen van een go/no go besluit.
Haalbaarheidsonderzoek Predictive Personalized Learning Module
Mr. Chadd ontwikkelt een online platform dat leerlingen en coaches matcht, gericht op het verbeteren van gebruikersbinding en leereffect door gepersonaliseerde vervolgvragen en kennisinventarisatie.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
deep Learning to Automatically Suggest OpencoursewareHet project ontwikkelt een deep learning systeem om open online lesmateriaal doorzoekbaar te maken en automatisch aan te bevelen, ter ondersteuning van docenten en leerlingen. | Mkb-innovati... | € 200.000 | 2017 | Details |
Interactieve, adaptieve leeromgeving met verhalen- en uitdagingengenerator voor het voortgezet onderwijsHet project ontwikkelt een innovatieve digitale leeromgeving voor het funderend onderwijs die gepersonaliseerd leren bevordert via een adaptieve verhalen- en uitdagingen-generator. | Mkb-innovati... | € 198.375 | 2015 | Details |
Adaptief Pedagogisch Digitaal Interactief LeersysteemHet project ontwikkelt een adaptief digitaal platform voor gepersonaliseerd leren, dat zich aanpast aan de leerstijl van studenten en interactief onderwijs bevordert. | Mkb-innovati... | € 200.000 | 2015 | Details |
e-LEARN-ITHet project ontwikkelt een in-ear leer-assistent voor gepersonaliseerd, bewegend onderwijs en logopedie met innovatieve spraaktechnologie. | Mkb-innovati... | € 200.000 | 2020 | Details |
LeerdoelmonitorWizenoze en Onlineklas ontwikkelen de Leerdoelmonitor, een digitale tool die gepersonaliseerd leren ondersteunt door leerkrachten te helpen met voortgangsmonitoring en het creëren van persoonlijke leerpaden. | Mkb-innovati... | € 337.050 | 2021 | Details |
deep Learning to Automatically Suggest Opencourseware
Het project ontwikkelt een deep learning systeem om open online lesmateriaal doorzoekbaar te maken en automatisch aan te bevelen, ter ondersteuning van docenten en leerlingen.
Interactieve, adaptieve leeromgeving met verhalen- en uitdagingengenerator voor het voortgezet onderwijs
Het project ontwikkelt een innovatieve digitale leeromgeving voor het funderend onderwijs die gepersonaliseerd leren bevordert via een adaptieve verhalen- en uitdagingen-generator.
Adaptief Pedagogisch Digitaal Interactief Leersysteem
Het project ontwikkelt een adaptief digitaal platform voor gepersonaliseerd leren, dat zich aanpast aan de leerstijl van studenten en interactief onderwijs bevordert.
e-LEARN-IT
Het project ontwikkelt een in-ear leer-assistent voor gepersonaliseerd, bewegend onderwijs en logopedie met innovatieve spraaktechnologie.
Leerdoelmonitor
Wizenoze en Onlineklas ontwikkelen de Leerdoelmonitor, een digitale tool die gepersonaliseerd leren ondersteunt door leerkrachten te helpen met voortgangsmonitoring en het creëren van persoonlijke leerpaden.