Project Immersive learning

UP-Learning ontwikkelt hoogwaardige, monitorbare VR-content voor E-learning om het leerrendement te verhogen, met een analyse van kansen, risico's en benodigde middelen.

Subsidie
€ 20.000
2021

Projectdetails

Inleiding

Momenteel wordt engaging content met beheermethodes niet of nauwelijks toegepast. UP-Learning wil hoogwaardige content ontwikkelen voor reeds beschikbare en makkelijk te gebruiken devices, zoals de smartphone of VR-bril, en dit kunnen monitoren in een LMS.

Maatschappelijke Ambitie

UP-Learning heeft een maatschappelijke ambitie om VR naar een praktisch toepasbare tool te vertalen binnen de E-learning markt, met een nadruk op positieve effecten zoals:

  • Hoger leerrendement

Analyse van het Project

UP-Learning wil zowel voor de technische als economische aspecten een gedegen analyse maken van:

  1. Sterke en zwakke punten van het project
  2. Kansen en risico’s
  3. Middelen en materialen die nodig zijn om het platform te ontwikkelen
  4. Uiteindelijke slagingskansen op de markt

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2021

Partners & Locaties

Projectpartners

  • UP learning B.V.penvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Leermiddelen 2.0

Het project onderzoekt de haalbaarheid van AR/VR leermaterialen om toegankelijker onderwijs te bieden voor kwetsbare groepen, met focus op digitale technologie en participatie.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Immersive VR learning

Er is geen informatie beschikbaar over het projectdoel, de aanpak of de verwachte resultaten.

€ 17.912
Mkb-innovati...

Generiek Learning Framework

Het project onderzoekt de haalbaarheid van AI/ML-technologie voor het persoonlijk aanbieden van educatieve content binnen apps.

€ 20.000
Mkb-innovati...

VR-EDUCATIE IMMERSIEF MAKEN VOOR PROFESSIONELE DOELEINDEN

Het project onderzoekt de haalbaarheid van het ontwikkelen van specialistische VR-hardware om de immersie en nauwkeurigheid van professionele training in VR te verbeteren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek Learning Journey B&B Markt

EduHint ontwikkelt een innovatieve, gepersonaliseerde Learning Journey voor de B2B-markt, gericht op levenslang leren, om de effectiviteit van online training te verbeteren en de haalbaarheid te onderzoeken.

€ 20.000

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

Mkb-innovati...

Scalable v-learning platform

Het project ontwikkelt een schaalbaar v-learning platform voor grote bedrijven, waarmee gebruikers eenvoudig VR-trainingen kunnen creëren en volgen op alle apparaten, wat kosten en tijd bespaart.

€ 319.648
Mkb-innovati...

Langer zelfstandig thuiswonen middels interactieve emotiegebonden VR learning

Virtual Assistant BV en 360Outspoken BV ontwikkelen samen een meertalig, emotie-gebonden VR-leerplatform voor thuiszorgprofessionals om leer-efficiëntie en begrip te verbeteren.

€ 112.945
Mkb-innovati...

Interactieve VR 3D visualisatietechniek

Uil VR Solutions en partners ontwikkelen een interactieve 3D VR-visualisatietechniek om de impact van duurzame energieprojecten te tonen en burgerparticipatie te bevorderen.

€ 199.953
Mkb-innovati...

Samenwerken in een full immersive VR-omgeving

Vier innovatieve organisaties uit Zuid-Nederland ontwikkelen een multiplayer virtual reality systeem met natuurlijke interactie om toepassingen in diverse sectoren te verbeteren.

€ 197.860
Mkb-innovati...

Blended Learning for Dementia

Tinqwise en TMVRS ontwikkelen een innovatief blended learning platform voor mentale gezondheidszorg, gericht op sociale cognitieve vaardigheden via interactieve VR-ervaringen met realistische gezichtsanimaties.

€ 185.360