Self-service media-campagne platform

Het project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen.

Subsidie
€ 164.400
2015

Projectdetails

Openbare samenvatting

Inleiding

Binnen de markt van online advertising vindt programmatic buying steeds vaker plaats en dienen campagnes steeds gepersonaliseerder, actueler en dynamischer te worden uitgeserveerd.

Projectdoel

Daarom zullen de aanvragers een gebruiksvriendelijk self-service platform ontwikkelen voor beheer en uitrol van data-gestuurde dynamische Rich Media advertentie-uitingen.

Innovatie

De innovatie van dit project is ondervangen in:

  1. Het licensing aspect van het beoogde platform.
  2. Het geautomatiseerd inhoudelijk updaten van media campagnes op basis van big data en actuele gebruikersprofielen.
  3. Te ontwikkelen Javascripts voor in-app visibility metingen.

Relevantie

Met dit content-as-a-service platform sluit dit project binnen de topsector Creatieve industrie aan op het thema media en ICT, aangezien technologie toepasbaar wordt gemaakt om innovatieve diensten te ontwikkelen. Daarnaast wordt de gebruiker als producerende consument centraal gesteld.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 164.400

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2015

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Weborama Nederland B.V.penvoerder
  • Ebuilders B.V.

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT R&D Samenwerking

Mkb-innovati...

Big Data Driven Marketing Marketplace

Het project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output.

€ 331.180
Mkb-innovati...

CIP - Controls in Personalisation

Dit project ontwikkelt de software Controls in Personalisation (CIP) voor realtime contentpersonalisatie, waarmee websitehouders gepersonaliseerde aanbevelingen kunnen doen op basis van gebruikersgedrag.

€ 127.050
Mkb-innovati...

AI-based Prescriptive Solution to provide Content creators with realtime [...]

Het project ontwikkelt prototype softwarecomponenten die content creators realtime slimme notificaties bieden om hen te helpen kwaliteitscontent effectief te delen en de juiste doelgroep te bereiken.

€ 200.000
Mkb-innovati...

Esperanto

Het project ontwikkelt een software-oplossing die patiënten helpt hun gezondheid te monitoren en effectief te communiceren met zorgverleners, met real-time, meertalige feedback.

€ 179.484
Mkb-innovati...

Social Signal Isolation Processing and Delivery

Het project ontwikkelt de SS-IPD-software om relevante sociale media-informatie te filteren en te analyseren, wat bijdraagt aan innovatieve datamanagementtechnieken en bedrijfsinnovatie.

€ 200.000

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

Mkb-innovati...

Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes

Ontwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Smart Media Platform

HJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

ONLINE PUBLISHER SCALABLE DATA-DRIVEN PUBLISHING

Het project richt zich op het verbeteren van een publicatieplatform door machine-learning en AI te integreren in een schaalbare cloud-omgeving voor efficiëntere klantbediening en datagedreven contentbeheer.

€ 20.000
ERC Starting...

Measuring and Mitigating Risks of AI-driven Information Targeting

This project aims to assess the risks of AI-driven information targeting on individuals, algorithms, and platforms, and propose protective measures through innovative measurement methodologies.

€ 1.499.953
Mkb-innovati...

Engagement Platform

Het project onderzoekt de haalbaarheid van het centraal ontwikkelen van gestandaardiseerde engagement modules voor online campagnes, om efficiëntie en economische voordelen te realiseren.

€ 20.000