Big Data Driven Marketing Marketplace
Het project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output.
Projectdetails
Inleiding
Op dit moment is de transitie van analoog naar digitaal ook in volle gang voor kranten en advertising.
Doel van het Project
De samenwerkingspartners willen een big data oplossing bieden middels een geavanceerd en merk-onafhankelijk platform dat nog nergens anders is ontwikkeld. Dit blijkt uit uitgebreide research van de markt en van potentiële pseudo-concurrerende producten.
Ambitieuze Resultaten
Het ambitieuze resultaat is een disruptieve wereldprimeur; een volledig functionerend en uitgetest AI-gedreven MaaS (Marketing as a Service); een Big Data Platform dat alle diensten van de samenwerkingspartners geautomatiseerd en digitaal aanbiedt.
Veiligheid en Privacy
Bij dit platform kunnen de veiligheid en privacy goed beheerst worden d.m.v. Blockchain-achtige toepassingen, en processen worden grotendeels door AI aangestuurd. ML-toepassingen zorgen voor optimale output.
Werkzaamheden
Om daar te komen bestaan onze werkzaamheden uit een combinatie van:
- Programmeerwerk
- Data-analyse
- Projectmanagement
- Testing
- Desk research
Dit alles inclusief voortdurend overleg tussen stakeholders (klanten, consumenten, engineers, management).
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 331.180 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2023 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- GMU B.V.penvoerder
- Digital Newsgroup B.V.
- Globify International B.V.
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT R&D Samenwerking
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Self-service media-campagne platformHet project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen. | Mkb-innovati... | € 164.400 | 2015 | Details |
Digitalise dimIMAgency ontwikkelt een platform voor Digital Influencer Marketing om handmatige processen te automatiseren, kosten te verlagen en zowel grote merken als MKB te bedienen. | Mkb-innovati... | € 151.900 | 2015 | Details |
Self-service media-campagne platform
Het project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen.
Digitalise dim
IMAgency ontwikkelt een platform voor Digital Influencer Marketing om handmatige processen te automatiseren, kosten te verlagen en zowel grote merken als MKB te bedienen.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Smart Media PlatformHJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Machine Learning via DLTHet project onderzoekt de haalbaarheid van het implementeren van Distributed Ledger Technologie op het Hedera Hashgraph-netwerk om gedistribueerde rekenkracht voor A.I. applicaties te bieden. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2022 | Details |
AI Projectmanagement toolHet project ontwikkelt een platform dat high-end serviceproviders koppelt aan klanten, met focus op ICT en farmaceutische industrie, en automatiseert projectmanagementdiensten met AI voor schaalbaarheid. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2022 | Details |
Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel CampagnesOntwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek Chain control met AIAllfree onderzoekt de haalbaarheid van een AI-tool die consumenten helpt bij het maken van keuzes, met als doel de klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen via het MYGO-platform. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Smart Media Platform
HJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren.
Machine Learning via DLT
Het project onderzoekt de haalbaarheid van het implementeren van Distributed Ledger Technologie op het Hedera Hashgraph-netwerk om gedistribueerde rekenkracht voor A.I. applicaties te bieden.
AI Projectmanagement tool
Het project ontwikkelt een platform dat high-end serviceproviders koppelt aan klanten, met focus op ICT en farmaceutische industrie, en automatiseert projectmanagementdiensten met AI voor schaalbaarheid.
Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes
Ontwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector.
Haalbaarheidsonderzoek Chain control met AI
Allfree onderzoekt de haalbaarheid van een AI-tool die consumenten helpt bij het maken van keuzes, met als doel de klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen via het MYGO-platform.