Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes

Ontwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector.

Subsidie
€ 20.000
2020

Projectdetails

Inleiding

Het overall einddoel van dit project is de ontwikkeling van een smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes, een nieuwe SaaS analytics oplossing die een campagne langs alle online kanalen kan visualiseren.

Doelgroep en Thema

Hiermee sluit het project primair aan bij de Topsector High Tech Systemen & Materialen en ICT, Roadmap ICT, thema Big Data.

Tijdlijn

Dit haalbaarheidsonderzoek start op 7 april 2020 en duurt tot en met 31 december 2020.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2020

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Pluplus B.V.penvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Engagement Platform

Het project onderzoekt de haalbaarheid van het centraal ontwikkelen van gestandaardiseerde engagement modules voor online campagnes, om efficiëntie en economische voordelen te realiseren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Smart Media Platform

HJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek Chain control met AI

Allfree onderzoekt de haalbaarheid van een AI-tool die consumenten helpt bij het maken van keuzes, met als doel de klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen via het MYGO-platform.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek sms-marketing serviceplatform

Butterstreet 21 onderzoekt de haalbaarheid van een gebruiksvriendelijk sms-marketing serviceplatform voor mkb'ers om hun marketingeffectiviteit te verbeteren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

AI gedreven productlevenscyclus voorspeller voor ondersteuning van beslissingen rond product portfol

Marsaci ontwikkelt een A.I.-gedreven product levenscyclus voorspeller voor verpakkingen en voert een haalbaarheidsstudie uit om de oplossing als generieke dienst in diverse sectoren te implementeren.

€ 20.000

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

Mkb-innovati...

Self-service media-campagne platform

Het project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen.

€ 164.400
Mkb-innovati...

Big Data Driven Marketing Marketplace

Het project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output.

€ 331.180
Mkb-innovati...

Data Platform voor het MKB

Het project ontwikkelt een AI/ML-softwareplatform voor MKB-ondernemingen om data-inzichten te verkrijgen en hun concurrentiepositie te verbeteren door dynamische aanpassingen aan lokale consumentenbehoeften.

€ 298.900
Mkb-innovati...

Remote real time Monitoring & Prediction System

Capica en AVT ontwikkelen een real-time monitorings- en analysesysteem voor mechanische installaties om onderhoud voorspelbaar te maken, wat leidt tot hogere productiviteit en lagere kosten.

€ 173.103
Mkb-innovati...

3D Augmented Reality CMS

Het project ontwikkelt een platformonafhankelijk 3D AR-CMS om de klantreis te verbeteren en de beschikbaarheid van 3D content te vergroten, met economische waarde en samenwerking tussen diverse partners.

€ 199.920