Emotional Intelligence voor Artificial Customer Service Agent

Dit project ontwikkelt een raamwerk voor de Tracey voicebot om emotioneel intelligent te reageren en negatieve sentimenten met 30% te verlagen.

Subsidie
€ 20.000
2022

Projectdetails

Doelstelling

De doelstelling van dit project is om een theoretisch en technisch raamwerk te creëren waarbinnen de Tracey voicebot met emotionele intelligentie kan reageren op ten minste de componenten boosheid en frustratie.

Verwachte Resultaten

Daarbij zou de emotioneel intelligente reactie van de Tracey bot moeten resulteren in een verlaging van het negatieve sentiment met circa 30% in deze componenten.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000
Totale projectbegroting€ 50.000

Tijdlijn

Startdatum1-7-2022
Einddatum28-2-2023
Subsidiejaar2022

Partners & Locaties

Projectpartners

  • TRON B.V.penvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Digitale AI Customer Service Assistent

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een lokale AI-assistent voor customer service in de verzekerings- en telecomsector.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Stemgestuurde AI Innovatie voor Klantenservice (SAIIK)

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-gestuurde spraakassistent voor geautomatiseerde klantenservice.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Empathic Robot

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een empathische robot die emoties herkent en de zelfstandigheid van kwetsbare doelgroepen bevordert.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Virtual Assistant Plus

Het project ontwikkelt een AI-applicatie die gesprekken analyseert en advies geeft, met als doel communicatie en informatieverwerking te verbeteren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek TEOS and TDM Smart Assistant

Blue and Red ontwikkelt een AI-chatbot voor TEOS Manage die tijdens vergaderingen op spraakbasis maatwerkafbeeldingen genereert en werkplekfuncties beheert om efficiëntie en gebruiksgemak te verbeteren.

€ 20.000

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

Mkb-innovati...

Artificial Customer Service Agent voor E-commerce en E-logistics

Het project richt zich op het ontwikkelen van een AI-gedreven telefonische klantenserviceoplossing die kosten verlaagt en tegelijkertijd het servicelevel voor (r)etailers verhoogt.

€ 153.020
ERC Consolid...

Biases in Administrative Service Encounters: Transitioning from Human to Artificial Intelligence

This project aims to analyze communicative biases in public service encounters to assess the impact of transitioning from human to AI agents, enhancing service delivery while safeguarding democratic legitimacy.

€ 1.954.746
EIC Pathfinder

Improving social competences of virtual agents through artificial consciousness based on the Attention Schema Theory

ASTOUND aims to develop an AI architecture for artificial consciousness using Attention Schema Theory to enhance social interaction and natural language understanding in machines.

€ 3.330.897
ERC Starting...

Emotional skills: The role of emotional intelligence for strategic interactions and markets

This project aims to develop a new emotional skills test to investigate the impact of emotional intelligence on strategic workplace interactions and the economics of emotional labor.

€ 1.396.643
Mkb-innovati...

CareCoach

CARECOACH ontwikkelt een virtuele psycholoog die emoties analyseert en vroegtijdig psychologische klachten signaleert, met privacy waarborging voor gebruikers.

€ 106.932